Μερικές παρατηρήσεις σχετικά με τη διατροφή



- Μπορώ να πίνω  περισσότερο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας- σε τακτά διαστήματα
- Να μην παραλείπω γεύματα εντελώς. Έστω και ένα μικρό γεύμα «στο πόδι» είναι καλύτερο από το τίποτα
- Να έχω πάντα σαλάτα με το φαγητό μου- μπορώ να την έχω προετοιμασμένη από το πρωί και να την φτιάχνω (αλάτι- λεμόνι- λάδι) τη στιγμή που θα φάω
- Λιγότερα σκευάσματα με ζάχαρη (γλυκάκια- αγοραστοί χυμοί- κέικ- σοκολάτες- χαλβάς- παγωτά). Αντί αυτών φρούτα, γιαούρτι, ξηροί καρποί, ζελέ, παστέλι, σπιτική γρανίτα
- Να κάνω χρήση μπλέντερ για την παρασκευή κάποιων  γευμάτων, αντί για ηλεκτρική κουζίνα όταν έχω δυσχέρεια πρόσβασης. Ωμοφαγία, σαλάτες, φρουτοσαλάτες
- Μπορώ να ελαττώσω το έτοιμο φαγητό απέξω. Μεγάλο κόστος και στην τσέπη και στην υγεία
- Όποτε μου δίνεται η ευκαιρία να μαγειρέψω να μην κάνω εκπτώσεις υπέρ των άλλων. Θα μαγειρεύω ακριβώς όπως το θέλω εγώ
- Μικρές μερίδες όταν τρώω φαγητό που έχουν ετοιμάσει άλλοι- τηγανιτά, λαδερά, ζυμαρικά, λιπαρά κρέατα
- Ό,τι δεν καταναλώνεται άμεσα θα το βάζω στην κατάψυξη για να έχω έτοιμο γεύμα άλλη μέρα
- Φαγητά με τσιμπημένα λιπαρά και άλλες νοστιμιές- πίτσες, πίτες, γλυκά-  θα τα μοιράζω στην οικογένεια, δεν θα τα τρώω εγώ για να μην πάνε χαμένα
- Το στομάχι μου δεν είναι σκουπιδοσακούλα, είναι μια μη μου άπτου πριγκηπέσα που θέλει τα καλούδια της και τον κορυφαίο σεφ
- Να «ακούω» το σώμα μου. Απλά να βουλώνω το στόμα μου για να το ακούω, υπό τους ήχους μασουλήματος δεν θα ακούσω τίποτα
- Το πρόγραμμα διατροφής δεν είναι αγγαρεία στη φυλακή, είναι αθλοπαιδιές στον Παράδεισο
- Να τρώω αυτό που μου αρέσει να φάω, όχι ότι βρίσκεται πρόχειρο για φάγωμα
- Να με αγαπάω
- Να με φροντίζω όπως θα φρόντιζα κάποιον που αγαπώ
- Να με ταΐζω σαν μωρό πάνω στην ανάπτυξη
-
-
-
Συμπληρώστε ελεύθερα, χάρη θα μας κάνετε

Τριανταφυλλιά Ηλιοπούλου
Share on Google Plus

0 comments:

ΟΜΑΔΑ ΜΕΣΑ. Από το Blogger.