Η επιστολή του Ευάγγελου Βεντούρη για την βύθιση στο λιμάνι του Πειραιά του πλοίου Παναγία Τήνου



Το πλοίο «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» έχει κατασχεθεί στο λιμάνι του Πειραιά από το ΝΑΤ.

Το ΝΑΤ όρισε φύλακες για την φύλαξη, συντήρηση και αξιοπλοία του πλοίου, ο αριθμός των οποίων, η εμπειρία τους και τα στοιχεία τους, ουδέποτε γνωστοποιήθησαν στην πλοιοκτήτρια εταιρεία ή στον νόμιμο εκπρόσωπο της.

Υπό την ανωτέρω ιδιότητα μου έχω αποστείλει προς το ΝΑΤ και τον ΟΛΠ, εξώδικες δηλώσεις, διαμαρτυρίες και προσκλήσεις με κοινοποίηση στον Υπουργό Ναυτιλίας και τον Κεντρικό Λιμενάρχη Πειραιώς.
Μεταξύ άλλων τους προειδοποιούσα (από τον Δεκέμβριο του 2015), τα ακόλουθα που αναφέρονται στο απόσπασμα του ανωτέρω εγγράφου μου:

[ότι αποκλειστικά υπαίτιο δια οτιδήποτε συμβεί από εδώ και εις το εξής εις το πλοίο, θα είναι το ΝΑΤ.

Δια τον λόγον αυτό, και εφ όσον το ΝΑΤ εμμένει εις την κατάσχεσιν που έκανε, θα πρέπει ΑΜΕΣΑ και χωρίς την παραμικρή χρονοτριβή να ορίσει νέο μεσεγγυούχο του πλοίου, να υπάρξουν καύσιμα δια να λειτουργήσουν οι γεννήτριες του πλοίου, καιγενικώτερα να λάβει όλα τα μέτρα, ώστε να μην κινδυνεύει το πλοίο και δη εντός του Λιμένος Πειραιώς.

Οπως αντιλαμβάνεσθε, η μια και μοναδική πραγματικότητα είναι, ότι πέραν των άλλων, υπάρχει ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ να γίνουν όλα τα ανωτέρω από την πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου, πολλώ δε μάλλον από εμέ ατομικώς.

Αυτή η πραγματικότητα πρέπει να γίνει αντιληπτή από τους αρμόδιους φορείς και από το ΝΑΤ που κατέσχεσε το πλοίο.]

Με το από 22.2.2016 έγγραφο μου προς τον ΟΛΠ, με κοινοποίηση στο ΝΑΤ, ανέφερα τα ακόλουθα, ως προκύπτει από το απόσπασμα της:

[Εν όψει των ανωτέρω, σας δηλώνω ότι δεν είναι ανάγκη να περιμένετε μέχρι το διάστημα που αναφέρετε, αλλά μπορείτε να πράξετε από τώρα, εν όψει της απαντήσεως μου, οτιδήποτε κρίνετε εσείς σκόπιμον, αναλαμβάνοντες όμως και τις σχετικές ευθύνες δια την όποια ενέργεια σας, μαζί με το ΝΑΤ.

Δεν κατέσχεσα εγώ το πλοίο, το κατέσχεσε το ΝΑΤ.

Δεν “έδεσα” εγώ το πλοίο, αλλά δέθηκε εν όσω ήτο ναυλωμένο και ακινητοποιήθηκε εις τον λιμένα Πειραιώς, έπειτα από επίσχεσιν εργασίας των εργαζομένων.

Σήμερα είμαι εις αυτή την οικτρά οικονομική κατάστασιν που σας αναφέρω και περιγράφεται και εις το έγγραφον μου προς το ΝΑΤ, οπότε και να θέλω να κάνω κάτι,αντικειμενικά δεν δύναμαι.

Αυτή είναι η πραγματικότητα, την οποία, όπως προανέφερα, γνωρίζετε, και αυτή είναι η απάντησις μου.]


Απάντηση επί των ανωτέρω εγγράφων μου, δεν έλαβα παρ’ οιουδήποτε.


Την στιγμή που εκδίδεται το παρόν δελτίον τύπου δεν είναι βέβαιον εάν το πλοίο θα βυθιστεί ή θα διασωθεί με πάντως ανεπανόρθωτες ζημίες.
Είναι πολύ νωρίς επίσης να μιλήσουμε με βεβαιότητα, για το εάν πρόκειται γιαδολιοφθορά ή για βαρύτατες εγκληματικές αμέλειες, όχι ενός, αλλά περισσοτέρων προσώπων.

Ετσι λοιπόν, θα αρκεστώ προς το παρόν σε όσα είναι ορατά και δεν επιδέχονται αμφισβήτηση την στιγμή που γράφεται το παρόν δελτίον τύπου. Ειδικώτερα:


ΠΡΩΤΟΝ:

Είναι απορίας άξιον πως βυθίζεται ή κινδυνεύει να βυθιστεί ολόκληρο ακτοπλοϊκό πλοίο μέσα στον Κεντρικό Λιμένα Πειραιώς. Το γεγονός αυτό από μόνο του γεννά εύλογα ερωτηματικά.

Εξ όσων γνωρίζω δεν υπάρχει παρόμοιο προηγούμενο, πόσω μάλλον που η σημερινή εποχή διαθέτει την απαραίτητη τεχνολογία και τεχνογνωσία για την αποφυγή παρομοίων καταστάσεων.


ΔΕΥΤΕΡΟΝ:

Από διασταυρωμένες πληροφορίες, προκύπτει ότι το πλοίο σήμερα τις πρώτες πρωϊνές ώρες, δεν είχε το παραμικρό δείγμα κινδύνου βυθίσεως του και της εν συνεχεία υπερβολικής κλίσεως που έλαβε, προφανώς λόγω εισροής υδάτων που πήρε εις αυτό.

Ως εκ τούτου, είναι απορίας άξιον πως δεν έγινε αντιληπτή η εισροή υδάτων στο πλοίο από τους φύλακες.


ΤΡΙΤΟΝ:

Μέχρι τουλάχιστον την 12ην μεσημβρινή δεν είχαν γίνει σοβαρές προσπάθειες απαντλήσεως των υδάτων από το πλοίο, και εν γένει σοβαρές προσπάθειες διασώσεως του.


ΤΕΤΑΡΤΟΝ:

Το πλοίο «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» δεν είναι ασφαλισμένο από την πλοιοκτήτρια εταιρεία του «ΠΑΝΑΓΙΑ ΟΔΗΓΗΤΡΙΑ ΝΕ».

Σε συνάντηση που είχα με τον Πρόεδρο του ΝΑΤ τον Δεκέμβριο του 2015, ο ίδιος με διαβεβαίωσε ότι το ΝΑΤ έχει ασφαλίσει το πλοίο (για τα πάντα όπως μου είπε), και να μην ανησυχώ για τα θέματα ασφαλείας του.

Μέχρι και σήμερα το ΝΑΤ, δεν μας έχει αποστείλει τα ασφαλιστήρια συμβόλαια του πλοίου, και έτσι δεν γνωρίζουμε ποιά είναι η ασφαλιστική εταιρεία, τι ασφαλιστικές καλύψεις έχει το πλοίο, για ποιά ποσά και ποιός είναι ο δικαιούχος της ασφάλειας.

Απίστευτα πλήν όμως αληθινά και μη διαψεύσιμα.


Αυτά μπορώ να αναφέρω προς το παρόν και θα επακολουθήσει και νέο δελτίο τύπου, καθοριζόμενο και από τις εξελίξεις.
Σημειώνω ότι προσωπικά όπως αναφέρω και στα έγγραφα που μνημονεύω, δεν είχα το κουράγιο, αλλά και την δυνατότητα για τους λόγους που εξηγώ σε αυτά, να πάω στο πλοίο ήδη πάνω από ένα χρόνο.

Ούτε τώρα έχω το κουράγιο να αντικρύσω το θέαμα του πλοίου μου, που κατάφεραν οι υπαίτιοι, να κινδυνεύει να βυθιστεί. Μαζί με το πλοίο βυθίζονται αξίες, και η ιστορία του.

Δεν «σκότωσαν» μόνο εμένα και την οικογένεια μου, αλλά και το μοναδικό και αγαπημένο μου πλοίο.

Ευελπιστώ όμως, ότι μαζί με το πλοίο δεν θα βυθιστούν οι σοβαρώτατες ευθύνες οι οποίες πρέπει να αποδοθούν άμεσα, σε αυτούς που αναλογούν.


Σας διαβιβάζω στο σημείο αυτό, το εξαιρετικώς επείγον σήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που απέστειλε προς το ΝΑΤ και τον ΟΛΠ, σήμερα ώρα 10.40 πρωϊνήν.

Οι ενεργοί πολίτες και αυτοί που έχουν απομείνει να σκέφτονται λογικά, οφείλουν να συντηρήσουν το θέμα και να πιέζουν με κάθε τρόπο την ανάκριση για να διελευκανθεί πλήρως η περίεργη αυτή υπόθεση.


Ευχαριστώ όσους μου συμπαραστέκονται αυτή την στιγμή.

Χρήματα δεν έχω για να αντιμετωπίσω δικαστικά αυτή την υπόθεση, (προέχει η διαβίωση εμού και της οικογένειας μου)= τα αναγκαία προς το ζήν, αλλά θέληση και δύναμη έχω για να ανακαλύψω τι πραγματικά συμβαίνει με αυτή την άκρως περίεργη υπόθεση την οποία θα φέρω ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης.

Οσο για το διεθνές «ρεζιλίκι» τι να πει κανείς…..

Και όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό είναι το έλασσον, το μείζον είναι να διερευνηθεί τι ακριβώς έγινε, και να αποδοθούν ευθύνες.

Πειραιάς 26 Απριλίου 2016

Δια την πλοιοκτήτρια εταιρεία


ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ

[1] Υπό την ιδιότητα του ως νομίμου εκπροσώπου της εταιρείας «ΠΑΝΑΓΙΑ ΟΔΗΓΗΤΡΙΑ ΝΕ», πλοιοκτητρίας του ΕΓ/ΟΓ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ».

Σχετικά άρθρα εδώ και εδώ 
Share on Google Plus

0 comments:

ΟΜΑΔΑ ΜΕΣΑ. Από το Blogger.