ΣΚΕΨΕΙΣ ...


Αλήθεια…αυτό το ‘’δεν πουλάει’’ μου κάθεται στο στομάχι! Μα για να πουλήσει κάτι, κάπου-κάποιος-κάποτε το προώθησε ή το προωθεί! .. Αν δεχθούμε το ‘’δεν πουλάει’’ έτσι σκέτα και απροσδιόριστα, αν μη τι άλλο είμαστε αφελείς! Και ποιος αποφασίζει το πουλάει δεν πουλάει;… Να ένα καλό ερώτημα! ... Και φυσικά δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών εμείς, οι θεατές, ως κοινό και ως πελάτες αναλόγως την περίπτωση και το Χώρο! Και ερωτώ έτσι απλά…. Πόσοι θα πηγαίνατε να δείτε μια παράσταση θεατρική που δεν θα είχε όμως ‘’επωνύμους’’ της σύγχρονης τεχνολογίας, ήτοι γνωστούς από τηλεόραση κλπ.? Ποιος εκδοτικός οίκος μπαίνει στη διαδικασία να μελετήσει το έργο, να το εκδώσει και να το προωθήσει, ενός ‘’μη επωνύμου’’; (αναγνωρίσιμου θα έλεγα)... Ποιος χορηγός θα γίνει χορηγός σε δρώμενα χωρίς ‘’επωνύμους’’? Πόσοι έχουμε αγοράσει cd της ‘’πλάκας’’, ενώ έχουμε αγνοήσει σημαντικές δουλειές αξιόλογων καλλιτεχνών που όμως αυτή τη στιγμή δε βρίσκονται στο προσκήνιο των ΜΜΕ? Πόσοι έχουμε αποθεώσει άτομα που τίποτα ουσιαστικό δεν είχαν να προσφέρουν ? Πόσοι δεν έχουμε αλλάξει κανάλι την ώρα που γίνεται παρουσίαση αξιόλογων θεμάτων ή ατόμων, έτσι απλά γιατί τα θεωρούμε βαρετά? Ποιο περιοδικό θα ενδιαφερθεί να παρουσιάσει έναν αξιόλογο Καλλιτέχνη, είτε ζωγράφο, είτε Λογοτέχνη, αν δεν είναι γνωστός, αν δεν έχει ακουστεί το όνομά του γενικώς, αν, αν, αν!! Και αν το κάνει, πόσοι θα ενδιαφερθούν να πάρουν το τεύχος και να διαβάσουν? … Αυτές μου ήρθαν στο μυαλό…εσείς μπορεί να βρείτε κι άλλες! Και μία απορία… πώς θα γίνει κάποιος γνωστός, πώς θα ακουστεί το όνομά του αν από κάπου δε γίνει κάποια αρχή; Αν κάποιοι δεν ασχοληθούν μαζί του και με το έργο του, είτε ως παρουσιαστές είτε ως αποδέκτες; Και εμείς ως κοινό, είμαστε άραγε άμοιροι ευθυνών? ΄Όχι βέβαια….με τις επιλογές μας βοηθάμε…ακόμη και με την ανοχή μας! Κι όσο συνεχίζουμε σε αυτό το ρυθμό, η μετριότητα της εποχής μας θα εξακολουθεί να υπάρχει και να περιφέρεται…άλλωστε ο αποκλεισμός κάθε άλλου ακούσματος διαφορετικού ή ποιοτικού, εξυπηρετεί την υπάρχουσα μετριότητα καθότι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης κι έτσι διασφαλίζει τη θέση της!... Και δεν αφορά συγκεκριμένο χώρο αυτό… είναι φαινόμενο της εποχής και συναντιέται σε όλους τους χώρους! Τέτοιες ώρες, τέτοια λόγια θα μου πείτε…



Share on Google Plus

0 comments:

Για τον σκοπό της ύπαρξής μας ενημερωθείτε στην ομάδα μας, «ΜΕΣΑ - Μαζί Ενάντια Στην Αδικία», στο facebook

ΟΜΑΔΑ ΜΕΣΑ. Από το Blogger.